Χριστουγεννιάτικη γιορτή
Υποβλήθηκε από Ανδρέας στις Τετ, 21/01/2026 - 10:05.Χριστούγεννα πλησιάζουν..... Κανέλα και γαρύφαλλο μύρισε.....Μελομακάρονα και κουραμπιέδες σιγοψηνονται.....Τα γράμματα στον Άγιο Βασίλη στάλθηκαν.....και το σχολείο μας γέμισε αρώματα, χαμόγελα και γιορτινή διάθεση!
Προγράμματα Αγωγής Υγείας
Υποβλήθηκε από Ανδρέας στις Τρί, 20/01/2026 - 20:46.Θερμές ευχαριστίες απευθύνουμε στην κ. Βασιλική Αρχιμανδρίτη, Επισκέπτρια Υγείας του Κέντρου Υγείας Αμφίκλειας, και στον κ. Βασίλη Καραμήτρο, Οδοντίατρο του Κέντρου Υγείας Αμφίκλειας, για τη σημαντική συμβολή τους και την ενημέρωση που προσέφεραν στους μαθητές και τις μαθήτριες όλων των τάξεων κατά την επίσκεψή τους στο σχολείο μας. Η δράση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο των Προγραμμάτων Αγωγής Υγείας που υλοποιούν για τον μαθητικό πληθυσμό.
Ανταλλαγή ευχών
Υποβλήθηκε από Ανδρέας στις Τετ, 24/12/2025 - 20:46.Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Αμφίκλειας είχαν τη χαρά να ανταλλάξουν χριστουγεννιάτικες κάρτες και θερμές ευχές με την Α΄ τάξη του 137ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών και την αγαπημένη εκπαιδευτικό τους, κα. Νικολέτα Ουζούνη.

Ευχές
Υποβλήθηκε από Ανδρέας στις Τρί, 23/12/2025 - 17:46.
Δωρεά υπολογιστών
Υποβλήθηκε από Ανδρέας στις Πέμ, 18/12/2025 - 20:46.Ο εκπαιδευτικός κ. Βασίλειος Μαντζαβίνος , ΠΕ86-Πληροφορικής, στο Δημοτικό Σχολείο Αμφίκλειας κατά το σχολικό έτος 2024-2025, πρότεινε να απευθυνθούμε σε κάποια ευρωπαϊκή υπηρεσία με σκοπό τη δωρεά υπολογιστών για το Εργαστήριο Πληροφορικής.
Εορτασμός της επετείου του Πολυτεχνείου-17 Νοεμβρίου 2025
Υποβλήθηκε από Ανδρέας στις Κυρ, 30/11/2025 - 20:46.Με αφορμή τον εορτασμό της 17ης Νοεμβρίου οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α΄τάξης παρουσίασαν στο Παπακώστειο Πολιτιστικό Κέντρο Αμφίκλειας το έργο της Ευγενίας Φακίνου "Ντενεκεδούπολη". Τα μικρά "ντενεκεδάκια" με το κέφι τους, τη ζωντάνια τους και τις ωραίες ερμηνείες τους κατάφεραν να κρατήσουν το ενδιαφέρον των συμμαθητών -τριών, δασκάλων και γονέων που παρευρέθηκαν.
«Waterwise! Το νερό με μέτρο!».
Υποβλήθηκε από Ανδρέας στις Τρί, 25/11/2025 - 12:00.Οι μαθητές της Δ΄ τάξης του σχολείου μας, στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και συγκεκριμένα της ενότητας «Φροντίζω το περιβάλλον», συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Waterwise! Το νερό με μέτρο!». Αφού μελέτησαν τη σημασία του νερού και τους κινδύνους που προκαλεί η σπατάλη του ανέλαβαν δράση!
Θέατρο στην Παιδική Σκηνή του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Ρούμελης
Υποβλήθηκε από Ανδρέας στις Τετ, 12/11/2025 - 12:00.Την Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2025, οι μαθητές του σχολείου μας επισκέφθηκαν το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Ρούμελης όπου παρακολούθησαν τη θεατρική παράσταση: «Η Χάιντι και τα βουνά» .
Λίγα λόγια για την παράσταση:
















